دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام طلاق با کیفیت اورجینال

آهنگ ساز : امید ساربانی / تنظیم کننده : محمد حاجیان / میکس و مستر : احسان جوادی

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام طلاق

Download New Music Afshin AzariTalagh

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام طلاق

متن آهنگ افشین آذری بنام طلاق

نه من دست بلند کرده بودم تو روش
نه نازک تر از گل شنیده ازم
یه چندماهیه از خودش دوره و
یه چند ماهیه بریده ازم
نه کج رفته بودم بشه ادعاش
نه هیزم بتونم که پستی کنم
رفیقی ندارم بپرسین ازش
که این خونه رو خرج مستی کنم
ببین من واسه سقف خونه زندگی
زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمین و زمونم بدوزی به
هم طاقت نمیدم نمیدم بفهم

وکیلش یه کم نادرست پیششه

می خوان پای هم عشقمو پس بدن

کسی دیده که پای پرونده ای

وکیل و موکل به هم دست بدن

می خوای راه به راه لج کنی کج بری

تو می بازی اخر تو این همنشین

تو که شامشو می پزی شب به شب

هنوز رابطه کاریه بینتون

ببین من واسه سقف خونه زندگی
زمینو رو دوشم کشیدم بفهم
زمین و زمونم بدوزی به
هم طاقت نمیدم نمیدم بفهم

  • ۹۵/۰۲/۰۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی